Bazą Rise of the Tomb Raider jest 1080p/30
Mimo pojawiających się ciągle głosów, że konsole to nie PC-ty i mało kogo obchodzą cyferki w których zamyka się rozdzielczość gry i jej płynność, to te dwa aspekty są jednymi z najważniejszych dla wielu czytelników. Jak w tym aspekcie prezentować będzie się ?
Serwis VideoGamer zapytał przedstawiciela Square Enix o rozdzielczość i płynność gry stworzonej pierwotnie na Xboksa One przez ekipę Crystal Dynamics. Bazą z której wychodzić będzie portująca grę na PS4 ekipa Nixxes będzie 1080p przy 30 klatkach na sekundę. Jak dodało studio - wszystko ponad 30 klatkami będzie bonusem.
Będziemy mieli więc pewność, że gra zachowa płynność. Co ciekawe, gdy na rynku debiutowało , pojawił się podobny komunikat, a sama gra ostatecznie działała w przedziale 50-60 klatek na sekundę, więc kto wie, może i tutaj doczekamy się 1080p/60.