Co nowego w aktualizacji 1.02 do Song of the Deep?

Gry
444V
Co nowego w aktualizacji 1.02 do Song of the Deep?
Andrzej Ostrowski | 19.07.2016, 12:55

dostało solidną aktualizację. Choć samych nowości wielu nie ma, z pewnością poprawiono trochę uciążliwych błędów.

Z najistotniejszych zmian należy wymienić przede wszystkim naprawienie błędów związanych z wyświetlaniem grafiki, co powodowało czasami przycięcie produkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Co jednak z błędami w głębi rozgrywki?

  • Naprawiono błąd, który powodował, że „tether mines” stawały się niewidzialne w trakcie eksplozji i śmierci gracza;
  • Liczne poprawki związane z walką z bossem „Fomori Architect”;
  • Naprawiono błąd, przez który „claw switches” nie otwierały drzwi;
  • Naprawiono błąd, przez który jedne z wrót w „Deeplight” ponownie się zamykały po zdobyciu sonaru;
  • Naprawiono błąd, przez który gracz mógł utknąć na drodze do „Resonance Orb”;
  • Naprawiono błąd, przez który głowy totemów mogły utknąć w innym obiekcie lub całkowicie zniknąć;
  • Można już przekroczyć przez pewne drzwi, które należało zniszczyć;
  • Naprawiono błąd, przez który lustro w „Deeplight” nie mogło zostać poprawnie ustawione;
  • Ulepszono zachowanie „tether mines” w niektórych łamigłówkach.

Song of the Deep (PS4) to podwodna wyprawa dziarskiej dziewczynki w poszukiwaniu zaginionego ojca. Morskie głębiny skrywają wiele niebezpieczeństw, ale przedstawiono je z dbałością o artystyczną stronę produkcji.

Źródło: http://www.insomniacgames.com/song-deep-patch-1-02/

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper