Co nowego w aktualizacji 1.02 do Song of the Deep?
Gry
444V
dostało solidną aktualizację. Choć samych nowości wielu nie ma, z pewnością poprawiono trochę uciążliwych błędów.
Z najistotniejszych zmian należy wymienić przede wszystkim naprawienie błędów związanych z wyświetlaniem grafiki, co powodowało czasami przycięcie produkcji.
Co jednak z błędami w głębi rozgrywki?
- Naprawiono błąd, który powodował, że „tether mines” stawały się niewidzialne w trakcie eksplozji i śmierci gracza;
- Liczne poprawki związane z walką z bossem „Fomori Architect”;
- Naprawiono błąd, przez który „claw switches” nie otwierały drzwi;
- Naprawiono błąd, przez który jedne z wrót w „Deeplight” ponownie się zamykały po zdobyciu sonaru;
- Naprawiono błąd, przez który gracz mógł utknąć na drodze do „Resonance Orb”;
- Naprawiono błąd, przez który głowy totemów mogły utknąć w innym obiekcie lub całkowicie zniknąć;
- Można już przekroczyć przez pewne drzwi, które należało zniszczyć;
- Naprawiono błąd, przez który lustro w „Deeplight” nie mogło zostać poprawnie ustawione;
- Ulepszono zachowanie „tether mines” w niektórych łamigłówkach.
Song of the Deep (PS4) to podwodna wyprawa dziarskiej dziewczynki w poszukiwaniu zaginionego ojca. Morskie głębiny skrywają wiele niebezpieczeństw, ale przedstawiono je z dbałością o artystyczną stronę produkcji.