W Watch_Dogs pogorszono grafikę z powodu braku informacji o sprzęcie

Gry
995V
W Watch_Dogs pogorszono grafikę z powodu braku informacji o sprzęcie
Andrzej Ostrowski | 15.07.2016, 15:22

Gracze do dziś nie mogą wybaczyć Ubisoftowi potężnej redukcji graficznej, jaka spotkała Watch_Dogs. Gra wyglądała dużo gorzej niż na zwiastunie z 2012 roku. Producent gry postanowił opowiedzieć, dlaczego tak się stało, i dlaczego w nie będzie miało to miejsca.

Dominic Guay z Ubisoftu na łamach Evening Standard, postanowił opowiedzieć o przyczynach redukcji graficznej, jaka spotkała Watch_Dogs.

Dalsza część tekstu pod wideo

Należy pamiętać, że pierwszy zwiastun Watch_Dogs zademonstrowaliśmy na E3 w 2012 roku. Długo przed tym, nim ktokolwiek wiedział, czym właściwie będzie nowa generacja konsol. Zrobiliśmy, co mogliśmy, aby przewidzieć specyfikację. Nie kryliśmy także, że pierwszy zwiastun został stworzony na bardzo silnym komputerze.

Guay wyjaśnił następnie, że ten problem nie powtórzy się w wypadku .

Jeśli chodzi o Watch_Dogs 2, tutaj mamy do czynienia ze znajomością specyfikacji sprzętowej. Tworzymy grę od początku na konkretne platformy z konkretną specyfikacją.

Źródło: http://gamingbolt.com/watch-dogs-downgrade-happened-because-of-lack-of-information-on-ps4-and-xbox-one-ubisoft

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper