Jednak większej częstotliwości odświeżania serwerów w Battlefield 1 nie będzie?
Trzy tygodnie temu David Sirland z DICE potwierdził, że zespół odpowiedzialny za dąży do odświeżania serwerów na poziomie 60Hz, co pozytywnie wpłynęłoby na grę wieloosobową. Niestety chyba się nie uda.
Julian Manolov, inżynier z DICE, ujawnił na Twitterze, że choć 60Hz jest celem zespołu w wypadku prac nad , to szanse na to, że uda się to osiągnąć, są dość niskie. Manolov potwierdził także, że wersja alfa gry działa w 60Hz na PC i 30Hz na konsolach.
In the alpha, only on PC the tick rate is 60. On consoles it is 30.
— Julian Manolov (@_jjju_) July 8, 2016
Dodatkowo Manolov ujawnił, że posiadacze konsol jednak dostaną możliwość modyfikacji FOV (zakres widzenia) w opcjach gry, co może pozytywnie wpłynąć na wydajność tytułu.