Analiza techniczna dema Gran Turismo Sport z E3

Gry
1460V
Analiza techniczna dema Gran Turismo Sport z E3
Paweł Musiolik | 25.06.2016, 00:04

Ekipa Digital Foundry na tapet wzięła targowe demo , które pokazane zostało na targach E3 2016. Analizując udostępnione przez studio nagranie, sprawdzono jak ze strony technicznej prezentuje się najnowsza gra Polyphony Digital.

Co z analizy wynika? Gra na ten moment działa w przedziale 40 do 60 klatek na sekundę, częściej jednak zostając przy płynnych 60. Problem pojawia się przy spadku płynności - wtedy na ekranie widzimy tzw. screen tearing, czyli rozerwanie obrazu w poziomie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dodatkowo, powtórki podobnie jak w poprzednich odsłonach działają w 30 klatkach na sekundę oferując jednak ogromny skok w jakości obrazu za sprawą poprawionego oświetlenia, dodatkowych efektów postprocessowych i rozmycia. Tutaj warto mieć też na uwadze, że może być jednym z tytułów, który skorzysta mocno na wyjściu PS4 Neo i to co na PS4 będzie dostępne na powtórkach, na Neo cieszyć będzie w grze.

Źródło: własne

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper