Kolejna aktualizacja Dark Souls III
Gry
679V
Namco Bandai poinformowało o kolejnej aktualizacji . Ta powinna pojawić się dzisiaj.
Zerknijmy jakie zmiany nam przyniesie.
- Archdragon Peak: Naprawiono zawieszanie się gry po wskoczeniu do mgły po zadzwonieniu w dzwon
- Zadanie Rinfinger będzie rozpoczynało się prawidłowo po usunięciu maksymalnego limitu Bladych Języków, które można ofiarować Rosarii
- Poprawiono odblokowanie trofeów
- Poprawiono zmienianie umiejętności po wyekwipowaniu innej broni w prawej ręce gdy mamy założony Talizman z Białego Włosa, niosąc Święty Płomień w obu rękach
- Horsehoof Ring (zwiększający zużycie wytrzymałości w atakach) nie będzie dotyczył już innych ataków poza początkowym efektem w kopnięciach
- Usunięto możliwość założenia hełmu po skorzystania z Wax Pool po użyciu Statuy Głowy Smoka
- Naprawiono zużycie życia z wykorzystaniem Symbol of Avarice przy ognisku
- Poprawiono synchronizację efektów czaru po ciągłym używaniu
- Naprawiono przyzywanie białych duchów podczas niektórych sytuacji
- Poprawiono wykorzystywanie ataków specjalnych gdy mamy za mało punktów FP
- Poprawiono statystykę anulowania ataków zakrzywionych mieczy
- Poprawiono siłę ataku i umiejętności broni zakładanych na pięści
- Poprawiono siłę umiejętności broni z podwójnym ostrzem
- Poprawiono penetrację z bliskiego dystansu z wykorzystaniem kosy
- Poprawiono zużycie wytrzymałości po anulowaniu ataku za pomocą szpady
- Poprawiono detekcję kolizji przy korzystaniu z kijów
- Poprawiono parametry Farron Hail i Bursting Fireball
- Poprawiono czas użycia, zużycie wytrzymałości i czas anulowania niektórych czarów
- Zwiększono liczbę maksymalnie przenoszonych strzał i bełtów
- Multiplayer: W trakcie inwazji, host nie może być oddzielony od jego lokacji
- Multiplayer: Mroczny duch nie może być już sprowadzony siłą do lokacji
- Multiplayer: Gdy gracz zostaje przyzwany podczas walki z bossem, ten się już nie wiesza, nawet gdy gracz opuści świat
- Statusy i ikona voice chatu będę wyświetlane na ekranie gdy HUD ma ustawienie na auto
- Poprawiono wyświetlanie poziomu siły po wyekwipowaniu broni dwuręcznej
- Poprawki w balansie
- Poprawki błędów
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.