Rafał Kuźmiński Rafał Kuźmiński 08.06.2016 18:45
Data premiery i mnóstwo szczegółów o rozgrywce z Watch_Dogs 2
2277V

Data premiery i mnóstwo szczegółów o rozgrywce z Watch_Dogs 2

Niedawno zakończył się strumień podczas którego deweloperzy opowiadali o Watch_Dogs 2 (PS4). Tak jak mogliśmy się spodziewać, będzie to dokładnie ta sama gra, ale ulepszona i pełna nowych i interesujących rozwiązań. Zapraszam do czytania. 

Pierwszą i największą zmianą jest pożegnanie Aidena, czyli protagonisty Watch_Dogs (PS4). Bohater ten był jednym ze słabszych aspektów gry, więc nowy haker z pewnością wpłynie pozytywnie na odbiór całości. Pokierujemy Marcusem pochodzącym z San Francisco, który wydaje się być nie mniej utalentowany od Pearce'a. 

To właśnie w ojczystym mieście głównego bohatera będzie działa się akcja gry, co oznacza całkowicie nowe miejsca do obejrzenia i eksplorowania. Produkcje Ubisoftu mają może wiele wad, ale podobnie jak w serii Assassin's Creed, tak i Watch_Dogs (PS4) lokacje zawsze były szczegółowe i interesujące więc i tym razem możemy być o to spokojni. 

Marcus posiada jeszcze większe możliwości niż jego poprzednik. Wcześniej mogliśmy zhakować tylko wybrane osoby, jednak teraz mamy wpływ na każdego człowieka, każdy samochód i prawie każde urządzenie w mieście. Co więcej, w późniejszych etapach zabawy będziemy mogli sterować nie jednym sprzętem, lecz kilkunastoma jednocześnie. Do tego dochodzi cała masa nowych zabawek i gadżetów, takich jak zdalnie sterowany robot czy latający dron. 

Wróci znany z jedynki tryb wieloosobowy, który pozwoli nam na kooperację z naszymi znajomymi i wspólne wykonywanie akcji, które byłyby nie możliwe dla pojedynczego hakera. Tym razem nie będzie żadnych ekranów ładowania podczas dołączania do sesji przyjaciela, wszystko ma się odbywać płynnie i w tle. 

Zmiany dotknęły również model prowadzenia samochodu, gdyż w Watch_Dogs 2 (PS4) system ten został znacznie usprawniony. Wciąż każdy pojazd jeździ nieco inaczej, jednak ogólnie poruszanie się po mieście ma być o wiele przyjemniejszym doświadczeniem niż poprzednio. 

Twórcy chcą dać nam możliwość wyboru naszego stylu gry, dlatego prawie każdą misję będziemy mogli zakończyć poprzez strzelaninę, cichą eliminację wrogów lub samo hakowanie. Oczywiście z pewnością pojawią się zadania fabularne, które wymuszą na nas pewne działania, jednak mają być zdecydowaną mniejszością. Co więcej, deweloperzy potwierdzili, że jeśli ktoś zechce przejść całą grę bez zabijania kogokolwiek, to jest to jak najbardziej możliwe. 

Watch_Dogs 2 (PS4) trafi na sklepowe półki 15 listopada tego roku. 

Tagi: e3 2016 galeria playstation 4 Ubisoft Ubisoft Montreal Watch_Dogs 2 wideo