Techland staje się globalnym graczem
Po ogromnym sukcesie i w skład której wchodził dodatek The Following, wrocławski Techland postanowił wypłynąć na szerokie wody i zostać globalnym wydawcą.
Celem Techlandu jest wydawanie w ciągu roku dwóch dużych produkcji multiplatformowych oraz czterech mniejszych, przeznaczonych do cyfrowej dystrybucji gier. Paweł Marchewka, szef firmy tak komentuje decyzję:
Jako deweloperzy współpracowaliśmy w przeszłości z wieloma uznanymi wydawcami. Dzięki temu dobrze wiemy, jak powinny wyglądać wzajemne relacje, żeby były one korzystne i satysfakcjonujące dla obu stron. Po sukcesach kampanii promocyjnych Dying Light i Dying Light: The Following, nad którymi sprawowaliśmy pełną kontrolę kreatywną, zdecydowaliśmy, że jest to doskonała okazja, by podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi deweloperami.
Naszą filozofią jest elastyczna i otwarta polityka wydawnicza oparta na szacunku dla graczy. Będziemy zachęcać deweloperów i wspólnie z nimi inwestować w odważne i niekonwencjonalne rozwiązania, które podniosą walory rozrywkowe wydawanych gier.
Wkrótce powinniśmy poznać pierwszy tytuł jaki firma wyda pod marką Techland Publishing.