DICE o walce, świecie gry i korywalizacji w Mirror's Edge Catalyst
Twórca gry zdecydował się wypowiedzieć na temat walki, rywalizacji dla wielu graczy oraz obszaru miasta. Tytuł na kilka dni przed premierą zapowiada się bardzo dobrze.
W Sieci pojawiły się nowe wypowiedzi twórców gry Mirror's Edge Catalyst, która pojawi się za kilka dni na rynku.
Tym razem z ust Jeremy'ego Millera padło kilka interesujących informacji dotyczących tak zwanej ''korywalizacji'' pomiędzy graczami w świecie gry, systemu walki oraz obszaru, jaki otrzymacie do eksploracji w pełnej wersji gry. Oto jego komentarz w tej sprawie:
''Mamy całkiem spory świat gry! Kreski pozwalają konkurować z innymi graczami o różnych porach dnia wraz z samodzielnie zaprojektowanymi trasami. Można również tworzyć własne wyzwania, które będą pojawiać się w grach przyjaciela. Istnieją dwa rodzaje aktywności: ''Próby czasowe'' oraz ''Lokalizacja transmiterów'', które są swego rodzaju wskaźnikami dla innych graczy, że gdzieś, w trudno dostępnych miejscach, znajdują się ciekawe rzeczy.''
Twórca przyznaje, że zaraz po tym, jak Faith opuści więzienie, będzie mogła dowolnie zwiedzać zaprojektowane środowisko gry. Mapka jest ponoć ogromna i znajdują się tam interesujące miejsca. Gracze nie powinni się nudzić odkrywając zakamarki tej lokacji.
Premiera gry już 9 czerwca na PlayStation 4.