DICE o walce, świecie gry i korywalizacji w Mirror's Edge Catalyst

Gry
554V
DICE o walce, świecie gry i korywalizacji w Mirror's Edge Catalyst
Patryk Jankowski | 30.05.2016, 16:15

Twórca gry zdecydował się wypowiedzieć na temat walki, rywalizacji dla wielu graczy oraz obszaru miasta. Tytuł na kilka dni przed premierą zapowiada się bardzo dobrze.

W Sieci pojawiły się nowe wypowiedzi twórców gry Mirror's Edge Catalyst, która pojawi się za kilka dni na rynku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tym razem z ust Jeremy'ego Millera padło kilka interesujących informacji dotyczących tak zwanej ''korywalizacji'' pomiędzy graczami w świecie gry, systemu walki oraz obszaru, jaki otrzymacie do eksploracji w pełnej wersji gry. Oto jego komentarz w tej sprawie:

''Mamy całkiem spory świat gry! Kreski pozwalają konkurować z innymi graczami o różnych porach dnia wraz z samodzielnie zaprojektowanymi trasami. Można również tworzyć własne wyzwania, które będą pojawiać się w grach przyjaciela. Istnieją dwa rodzaje aktywności: ''Próby czasowe'' oraz ''Lokalizacja transmiterów'', które są swego rodzaju wskaźnikami dla innych graczy, że gdzieś, w trudno dostępnych miejscach, znajdują się ciekawe rzeczy.''

Twórca przyznaje, że zaraz po tym, jak Faith opuści więzienie, będzie mogła dowolnie zwiedzać zaprojektowane środowisko gry. Mapka jest ponoć ogromna i znajdują się tam interesujące miejsca. Gracze nie powinni się nudzić odkrywając zakamarki tej lokacji.

Premiera gry już 9 czerwca na PlayStation 4.

Źródło: http://gameranx.com/updates/id/56264/article/mirrors-edge-catalyst-dev-says-city-of-glass-is-massive/

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper