Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan zawodzi
Ekipa Digital Foundry wzięła na warsztat kolejną premierę - . Sprawdzono jak sobie radzi gra na warstwie technicznej oraz wydano krótki werdykt na temat samej gry. Cóż, fani twórczości Platinum Games mogą się zasmucić.
Na nic zdało się zaklinanie rzeczywistości, że Platinum nie robi słabych gier. Oczekiwania wobec były konkretne, ale niestety - gra zawodzi. Technicznie oferuje słabej jakości cienie, brak wygładzania krawędzi i niestety - dla fanów gier akcji - działa tylko w 30 klatkach na sekundę.
Sama gra jest niesamowicie krótka (3 godziny), nudna i oferuje powtarzalne schematy przez całą grę, wrzucone do rozległych, ale pustych lokacji. Co najgorsze - system walki jest po prostu płytki, co dla wielu przekreśli grę.
Jakby to powiedzieć - nie o takie żółwie walczyliśmy.