Dinosaurus Games wyjaśniło sytuację na rosyjskim forum VK Community. Deweloper przyznał, że zwiastun był słaby, a tytuł został ogłoszony zbyt wcześniej. W szczególności, że obiecywano rzeczy, które do gry ostatecznie nigdy miały nie trafić.
Studio obiecało, że odbuduje swoje zasoby ludzkie i spróbuje ponownie, jednocześnie zmieniając budowę produkcji w taki sposób, aby dostarczenie wszystkich obiecanych rzeczy było możliwe, a sam projekt wzbudził zaufanie. Wygląda na to, że się udało. Serwis GamingBolt skontaktował się z Arkadiuszem Kulikovem, współtwórcą studia, który potwierdził, że prace nad grą nadal trwają.
Być może za kilka miesięcy zobaczymy, jak gra się zmieniła się w stosunku do tego, co mogliśmy zobaczyć w 2014 roku.Tak, prace wciąż trwają. Jesteśmy właśnie na etapie tworzenia dema technicznego Without Memory, które chcemy zademonstrować wydawcy.