Paweł Musiolik Paweł Musiolik 09.05.2016 12:46
Bloodborne odtworzone na silniku Unreal Engine 4
1993V

Bloodborne odtworzone na silniku Unreal Engine 4

Bloodborne (PS4) to bez wątpienia jedna z najlepszych gier na PS4 i tytuł, który pochwalić może się niesamowitym klimatem lokacji. Na tyle, że jeden z pracowników DICE w wolnym czasie postanowił odtworzyć początkową lokację z gry From Software na silniku Unreal Engine 4.

Simon Barle wziął się za hub w Bloodborne (PS4) przenosząc go na silnik Unreal, co pozwoliło odtworzyć lokację w grafice porównywalnej co wewnętrzny silnik From Software, a może i nawet z obrazem w lepszej jakości. Z braków wymienić można brak wolumetrycznego oświetlenia, charakterystycznej mgiełki i aberracji chromatycznej, która nie każdemu się podoba.

Kompletną galerię znajdziecie poniżej. Jak wam się podoba?

Źródło: http://www.dsogaming.com/screenshot-news/ea-dice-environment-artist-recreates-bloodbornes-environment-in-unreal-engine-4/

Tagi: Bloodborne From Software galeria PlayStation 4 unreal engine 4