Digital Foundry analizuje jakość wykonania Mirror's Edge Catalyst

Gry
474V
Digital Foundry analizuje jakość wykonania Mirror's Edge Catalyst
Patryk Jankowski | 02.05.2016, 15:15

DICE osiągnęło wysoki poziom wykonania przy okazji . Tytuł wygląda bardzo dobrze, a za jego analizę zabrało się Digital Foundry.

W Sieci pojawiło się technologiczne zestawienie konsolowych edycji gry przed premierą. Digital Foundry zabrało się za analizę technologicznego wykonania gry DICE, która śmiga na silniku graficznym Frostbite trzeciej generacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Miasto Szkła idealnie nadaje się do tego typu gier i jest naprawdę świetnie generowane. Specjaliści z Digital Foundry dostrzegają duży potencjał w tej grze, szczególnie przez pryzmat obietnic jakości 60 klatek na sekundę. Obie konsole bazują na tych samych obiektach, choć w przypadku PlayStation 4 przewaga zauważalna jest w przypadku generowania opadów deszczu oraz mniejszą ilością ''ząbków'' na krawędziach.

Premiera gry nastąpi 9 czerwca tego roku, filmik z analizą wspomnianego Digital Foundry możecie obejrzeć poniżej.

 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-hands-on-with-mirrors-edge-catalyst

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper