Hideo Kojima o procesie tworzenia bohaterów w swoich grach
Hideo Kojima jest aktywny na Twitterze i często ujawnia tam ciekawe informacje na swój temat i swoich gier. Ostatnio wyjaśnił, jakimi kryteriami się kieruje tworząc bohaterów w grach wideo.
Mistrz Hideo Kojima na swoim koncie w ramach serwisu społecznościowego Twitter opublikował interesujące informacje na swój temat. Mianowicie przedstawił, w jaki sposób przygotowuje swoich bohaterów oraz jakimi kryteriami się kieruje tworząc wirtualne postaci.
Najpierw imieniu, płci, aparycji, historii osobistej, stroju oraz przyszłości swoich bohaterów. Później zestawia to z innymi postaciami w swoich grach, aby uzyskać atrakcyjny kontrast. Dla Hideo Kojimy ważni są również cosplayerzy, którzy później pomagają promować jego kultowe postaci.
Warto się z jego wpisami zapoznać w oczekiwaniu na ekskluzywną grę przygotowywaną dla PlayStation 4. Ostatnią grą tego producenta było na PlayStation 3 i własnie PlayStation 4.
1/4
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 27 kwietnia 2016
When creating brand new character, I think of every detail. Name, Sex, Race, Looks, Personal history, Future, Habit, Outfit.
2/4
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 27 kwietnia 2016
The role of the story/ on the theme. The balance with other characters.
3/4
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 27 kwietnia 2016
I consider the movement, the evolution in the game, and how he comes in/out.
4/4
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 27 kwietnia 2016
And recently, I also consider if the character is attracted by Cos-Players.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.