Paweł Musiolik Paweł Musiolik 21.04.2016 15:20
Wkrótce aktualizacja 1.5 do Fallouta 4
600V

Wkrótce aktualizacja 1.5 do Fallouta 4

Na PC-tach w wersji beta pojawiła się aktualizacja 1.5 do Fallout 4 (PS4). Jako, że listy zmian się praktycznie identyczne na konsolach, warto zerknąć co nas będzie wkrótce czekać na PS4.

Najważniejszą nowością będzie oczywiście tryb przetrwania, który ma sprawić, że gra Bethesdy będzie znacznie trudniejsza. Poniżej lista zmian udostępniona przez dewelopera. Łatka na konsolach powinna pojawić się w najbliższej przyszłości.

Nowe funkcje

  • Nowy poziom trudności „Przetrwanie”
    • „Przetrwanie” to dodatkowe wyzwania takie jak brak szybkiej podróży, zapisywanie tylko w trakcie snu, zwiększone obrażenia, choroby, zmęczenie, niebezpieczeństwa i nie tylko. Więcej informacji znaleźć można w menu pomocy w grze.
    • Postacie w rozgrywce na poziomie trudności „Przetrwanie” będą pojawiać się w oddzielnym filtrze w wyborze postaci.

Uwaga: Postacie z rozgrywki na poziomie „Przetrwanie” nie są wstecznie kompatybilne z wersją 1.4 Fallouta 4. Jeśli zrezygnujesz z wersji beta, nie będziesz mógł korzystać z zapisów gry z rozgrywki na poziomie „Przetrwanie”.

  • Ruch w perspektywie trzeciej osoby uległ usprawnieniu, gdy postać zbliża się do ściany lub innego obiektu.

Poprawki

  • Ogólne poprawki stabilności i wydajności.
  • Naprawiono rzadki błąd polegający na nagłym zatrzymaniu procesu gry w czasie wczytywania zapisu powiązanego z dodatkiem Automatron.
  • Naprawiono błąd związany z opóźnieniem z wychodzeniem z widoku pracowni robotycznej.
  • Naprawiono błąd polegający na ciągłym dodawaniu profitów, gdy ponownie wczytywano zapisaną grę będąc w pracowni robotycznej.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że Ada nie udawała się do przypisanej osady.
  • Roboty mogą być teraz przypisywane jako sprzedawcy w osadach.
  • Naprawiono błąd w „Przywłaszczeniu” polegający na tym, że plany nie pojawiały się, jeśli pojemnik został opróżniony przed otrzymaniem misji.
  • W „Nuklearnej alternatywie”, po wejściu do Instytutu używając hełmu namierzającego na pancerzu wspomaganym, gracz nie angażuje się już nieumyślnie w walkę i nie blokuje się w Instytucie.
  • Naprawiono błąd związany ze sprawdzaniem dystansu w proficie „Ekspert robotyki”.
  • W trybie warsztatu, nawet jeśli przycisk skoku jest przypisany inaczej, wciąż można używać Y lub przycisku „trójkąt”, aby skakać.
  • Dodano opcję usunięcia zawartości do pobrania poprzez menu „Dodatki” (PS4)
  • Naprawiono błąd w „Obronie zamku”, polegający na tym, że rozmowa z Ronniem Shawem niewłaściwie zaliczała zadanie.
  • W „Nuklearnej alternatywie” szybka podróż z Instytutu zaraz po umieszczeniu holotaśmy z sekwencją namierzania anten nie blokuje już dalszych postępów.
  • Poprawiono błąd polegający na tym, że żarówki umieszczone poprzez warsztat czasami nie zapalały się prawidłowo.

Źródło: https://bethesda.net/#pl/events/game/fallout-4-1.5-update/2016/04/20/108

Tagi: Bethesda Game Studios Bethesda Softworks Fallout 4 playstation 4