Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 21.04.2016 13:33
PS4 vs Xbox One - analiza techniczna Dooma
954V

PS4 vs Xbox One - analiza techniczna Dooma

Słynący z porównań graficznych kanał Digital Foundry przeprowadził analizę techniczną Doom (PS4), sprawdzając jak gra sobie technicznie radzi na obydwu platformach.

Wygląda na to, że Doom (PS4) stara się trzymać 60 klatek na sekundę przez większość czasu. Eksplozje czy nadmiar graczy na ekranie wywołuje na PlayStation 4 spadek FPS-ów, gdyż twórcy nie chcieli rezygnować z synchronizacji pionowej kosztem ilości klatek na sekundę. Efektem jest to, że nie doświadczymy rwania się obrazu, co niestety czasami zdarza się na Xbox One, które jednak w zamian nie wywołuje efektu spadku ilości klatek.

Oprócz tego od poprzedniej bety popracowano trochę nad efektami graficznymi, a konkretnie nad oświetleniem, dzięki czemu wszelkie wybuchy wyglądają znacznie żywiej niż wcześniej.

Tagi: doom id Software playstation 4 wideo