Otwarty świat w Final Fantasy XV wywołał największą dyskusję w Square Enix

Gry
875V
Otwarty świat w Final Fantasy XV wywołał największą dyskusję w Square Enix
Patryk Jankowski | 10.04.2016, 11:36

Hajime Tabata, producent z ramienia Square Enix przyznaje, że jeszcze przed ponownym rozpoczęciem produkcji tej gry największą dyskusję wywoływała kwestia otwartego świata gry.

jest teraz identyfikowane jako pełnoprawna gra w otwartym świecie, czyli tak zwany sandbox. I dobrze, bo Square Enix wychodzi na przeciwko wymaganiom dzisiejszych graczy oraz równa do odpowiednich standardów. Jak się jednak okazuje, właśnie wokół tego elementu było najwięcej dyskusji oraz wątpliwości.

Dalsza część tekstu pod wideo

Hajime Tabata wypowiedział się na ten temat dla 4Gamer, gdzie tłumaczył okoliczności podjęcia decyzji o umiejscowieniu gry w otwartym świecie. Okazuje się, że gra pierwotnie wyglądała nieco inaczej. Tytuł miał mieć podzielone na duże strefy lokacje, do których Noctis i jego przyjaciele wchodzili i mogli je eksplorować. Dopiero po wypełnieniu fabuły i kilku zadań pobocznych scenariusz posuwał się do przodu.

Zrezygnowano z rozczłonkowywania świata gry na mniejsze strefy i oddano w ręce graczy w pełni otwarte środowisko w . Tabata podkreśla, że były spore wątpliwości, czy aby na pewno uda się świat w pełni zagospodarować, ale Square Enix dołożyło wszelkich starań, aby się to udało.

Na koniec warto przypomnieć o ostatnich publikacjach na temat . Mogliście zobaczyć nowe fragmenty rozgrywki oraz wiele nowych szczegółów na temat gry.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2016/04/09/final-fantasy-xvs-biggest-internal-discussion-was-on-making-the-game-open-world-or-not/

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper