Patryk Jankowski Patryk Jankowski 10.04.2016 11:36
Otwarty świat w Final Fantasy XV wywołał największą dyskusję w Square Enix
786V

Otwarty świat w Final Fantasy XV wywołał największą dyskusję w Square Enix

Hajime Tabata, producent Final Fantasy XV (PS4) z ramienia Square Enix przyznaje, że jeszcze przed ponownym rozpoczęciem produkcji tej gry największą dyskusję wywoływała kwestia otwartego świata gry.

Final Fantasy XV (PS4) jest teraz identyfikowane jako pełnoprawna gra w otwartym świecie, czyli tak zwany sandbox. I dobrze, bo Square Enix wychodzi na przeciwko wymaganiom dzisiejszych graczy oraz równa do odpowiednich standardów. Jak się jednak okazuje, właśnie wokół tego elementu było najwięcej dyskusji oraz wątpliwości.

Hajime Tabata wypowiedział się na ten temat dla 4Gamer, gdzie tłumaczył okoliczności podjęcia decyzji o umiejscowieniu gry w otwartym świecie. Okazuje się, że gra pierwotnie wyglądała nieco inaczej. Tytuł miał mieć podzielone na duże strefy lokacje, do których Noctis i jego przyjaciele wchodzili i mogli je eksplorować. Dopiero po wypełnieniu fabuły i kilku zadań pobocznych scenariusz posuwał się do przodu.

Zrezygnowano z rozczłonkowywania świata gry na mniejsze strefy i oddano w ręce graczy w pełni otwarte środowisko w Final Fantasy XV (PS4). Tabata podkreśla, że były spore wątpliwości, czy aby na pewno uda się świat w pełni zagospodarować, ale Square Enix dołożyło wszelkich starań, aby się to udało.

Na koniec warto przypomnieć o ostatnich publikacjach na temat Final Fantasy XV (PS4). Mogliście zobaczyć nowe fragmenty rozgrywki oraz wiele nowych szczegółów na temat gry.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2016/04/09/final-fantasy-xvs-biggest-internal-discussion-was-on-making-the-game-open-world-or-not/

Tagi: Final Fantasy XV hajime tabata playstation 4 Square Enix