Dlaczego opóźniono premierę PlayStation VR? Shuhei Yoshida odpowiada

Gry
1194V
Dlaczego opóźniono premierę PlayStation VR? Shuhei Yoshida odpowiada
Andrzej Ostrowski | 25.03.2016, 19:29

Oryginalnie PlayStation VR miało pojawić się w pierwszej połowie 2016 roku. Sony przesunęło jednak premierę na październik. Skąd właściwie tak duży poślizg? Odpowiedzi na to pytanie udzielił Shuhei Yoshida, prezes SCE Worldwide Studios.

Z wypowiedzi Yoshidy wynika, że Sony z punktu widzenia biznesowego popełniło duży błąd, źle oszacowując zainteresowanie sprzętem. Bo samo PlayStation VR jest już gotowe. W magazynach jest jednak zbyt mało urządzeń w stosunku do zainteresowania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Założony cel sprzedażowy okazał się zbyt mały w stosunku do zainteresowania, jakie wzbudziło PlayStation VR. Podjęliśmy dlatego decyzję, aby przesunąć premierę z pierwszej połowy 2016 roku. Urządzenie jest już w pełni gotowe, zostało przygotowane na czas. Problem w tym, że z perspektywy biznesowej wynika, że potrzebujemy o wiele więcej jednostek niż założyliśmy, aby przygotować się na premierę. Jedyną rozsądną rzeczą, jaką mogliśmy zrobić, było przesunięcie premiery, dzięki czemu możemy wyprodukować więcej zestawów.

Yoshida dodał także, że przesunięcie premiery jest użyteczne, gdyż da deweloperom więcej czasu na przygotowanie na premierę jeszcze bogatszej i lepszej biblioteki tytułów.

Źródło: http://www.pushsquare.com/news/2016/03/sony_playstation_vr_sales_estimates_were_too_small

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper