Nowe zmiany w The Division zachęcają do zabijania innych graczy

Gry
2168V
Nowe zmiany w The Division zachęcają do zabijania innych graczy
Darkens | 21.03.2016, 19:52

Mroczna Strefa, czyli miejsce, w którym można zabić innego gracza by zdobyć jego przedmioty, to świetny pomysł, jednak okazał się całkowitą klapą przez ryzyko nieproporcjonalne do nagród. Kolejna aktualizacja ma to zmienić.

Jeżeli mieliście okazję grać w betę , to z pewnością pamiętacie jak tam wyglądała Mroczna Strefa. Był to obszar, na którym za każdym rogiem czaiła się śmierć z rąk Zbuntowanych Agentów. Powody takiego stanu rzeczy były dwa, po pierwsze, podczas testów nie było tak wiele różnorodnych aktywności, więc ludzie spędzali czas w DZ, a oprócz tego nikt nie bał się straty ekwipunku, bo wyposażenie i tak znikało po zakończeniu bety.

Dalsza część tekstu pod wideo

Teraz Mroczna Strefa to spokojne, bezpieczne miejsce, w którym gracze raczej starają się pomagać sobie w starciach z potężnymi NPC-ami, jednak już jutro ma się to zmienić, za sprawą łatki 1.0.2., która będzie premiować Zbuntowanych Agentów dając im większe nagrody za zabójstwo innych, a także zmniejszając karę dla tych, którzy zginą posiadając agresywny status. 

Co jeszcze wprowadzi ta aktualizacja?

Rozgrywka

  • Słynni przeciwnicy będą zostawiać łupy lepszej jakości w trybie Wyzwania niż na wysokim poziomie trudności
  • Ogłuszający atak wyprowadzany przy użyciu stacjonarnej wieżyczki wzbogacono o czas odnawiania, co pozwoli uniknąć efektu trwałego ogłuszenia w trybach PvP i PvE.
  • Słynni przeciwnicy nie będą się odradzać po byciu zabitym w Otwartym Świecie. Zapobiegnie to sytuacji, gdzie gracze mieli za zadanie zabić postać o tym samym imieniu kilkukrotnie.
  • Modyfikacje do zdolności do broni - Wytrenowany. Ta zdolność może być teraz użyta na strzelbach, karabinach snajperskich i pistoletach.Bonus został zredukowany z 1%-5% do stałych 0.1%. Dla SMG Midas zdolność Wytrenowany została zastąpiona zdolnością Responsywny, która zwiększa zadawane obrażenia gdy gracz zbliża się do celu. Dla broni typu SMG, LMG i karabinów zostanie zastąpiona inną, losową zdolnością. Ta poprawka zostanie naniesiona na istniejące jak i nowo zdobyte bronie.
  • Naprawiono exploit sprintu w misji ze stacją przekaźnikową na dachu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego broń nie zadawała obrażeń, jeśli proces przeładowania został przerwany przez użycie umiejętności.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego animowana emotka blokowała graczy, gdy została użyta na czacie podczas korzystania z trybu automatycznego biegu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego siła umiejętności stale rosła w trakcie korzystania z talentu Powiew Śmierci.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz nie otrzymywał doświadczenia za ukończenie misji pobocznych przyjmowanych w kryjówce Midtown East.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mina poszukująca wyposażona w modyfikacje Rozrzut lub Pole Minowe wybuchała niekiedy zbyt szybko, nie zadając celom obrażeń .
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego granaty czasami nie wyświetlały przed detonacją ostrzeżenia o zasięgu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego część postaci niezależnych, ukrytych za niskimi osłonami, nie reagowała na trafienie gracza.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego użyte emotki powodowały zakłócenia w modelu postaci gracza (znikająca broń, blokada w trakcie animacji emotki itd.).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego modyfikacje oraz skórki broni były niewidoczne dla innych użytkowników w świecie gry.
  • Naprawiono błąd polegający na błędnym naliczaniu ONS po zakupie nowej modyfikacji broni.

Strefa Mroku

  • Gracze mogą teraz uzdrawiać innych, neutralnych użytkowników w Strefie Mroku, korzystając z umiejętności Apteczka oraz Punkt medyczny.
  • Gracze zabici w Strefie Mroku będą tracić mniej waluty Strefy i doświadczenia (gracze ze statusem Rogue i bez niego)
  • Nagrody za przetrwanie statusu Łotra w postaci waluty Strefy Cienia i punktów doświadczenia zostały ulepszone.
  • Nagrody za zabijanie agentów ze statusem Łotra w postaci waluty Strefy Cienia i punktów doświadczenia zostały ulepszone.
  • Zwiększono częstotliwość wypadania high-endowych przedmiotów od słynnych NPC o poziomie doświadczenia 31-32 w Strefie Mroku.
  • Zwiększono częstotliwość wypadania materiałów technologicznych od słynnych przeciwników o poziomie doświadczenie 32 w Strefie Cienia.
  • Poprawiono jakość przedmiotów w Skrzyniach Strefy Cienia: Skrzynia o randze 30 będzie wyrzucać Fioletowe przedmioty zamiast Niebieskich.
  • Klucze do skrzyni mają teraz szansę wyrzucać Złote przedmioty.
  • Częstotliwość wypadania waluty Strefy Cienia z NPC została zmniejszona.
  • Gracze mogą teraz przenosić się do punktów kontrolnych Strefy Mroku w trybie szybkiej podróży, o ile tylko przenoszą się tam spoza Strefy.
  • Czas rozłączania ze Strefą Mroku został wydłużony do 30 sekund, co oznacza, że gracze, którzy wylogowują się ze Strefy Mroku pozostaną w świecie gry dłużej (nie dotyczy to wylogowania w trakcie walki).
  • Przedmioty podjęte ze Strefy Mroku i przeniesione do ekwipunku gracza są teraz prawidłowo oznaczone jako "nowe".
  • Gracze zabici w Strefie Mroku porzucają teraz amunicję, apteczki oraz granaty. Łup ten jest generowany automatycznie i nie pochodzi z ekwipunku zabitego gracza.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego talenty Podpalacz i Zastraszanie oddziaływały też na neutralnych graczy w Strefie Mroku.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy gracze wchodzący do Strefy Mroku otrzymywali czasami komunikat o błędzie DELTA.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze wracający do gry po zerwaniu połączenia czasami nie mogli zebrać żadnego łupu.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której licznik buntownika poziomu 1 nie wyświetlał się prawidłowo, gdy zbuntowani gracze przyjmowali obrażenia zadawane przez innych użytkowników.

Grafika

  • Poprawiono kilka źródeł światła, które nie wywoływały globalnego efektu.

Interfejs użytkownika

  • Dodano więcej informacji na temat misji dziennych dostępnych na mapie.
  • Poprawiono interfejs użytkownika w samouczkach.
  • Menu matchmakingu zawiera teraz bardziej wyeksponowaną informację o poziomie trudności misji.
  • System śledzenia misji na minimapie został skonfigurowany na nowo, by jego działanie było bardziej czytelne dla graczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego część atrybutów topowego wyposażenia była niewidoczna w menu rekalibracji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że menu matchmakingu misji znikało lub było nieprawidłowo wyświetlane.
  • Naprawiono znikające ikony przedmiotów w asortymencie dostawcy nagród.
  • Naprawiono błędnie wyświetlane misje poboczne w legendzie mapy.

Dźwięk

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować zanikanie odgłosu katastrofy śmigłowca pod koniec przerywnika filmowego w Brooklynie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wieżyczka wyposażona w Porażacz nie wydawała żadnych odgłosów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zanikał dźwięk przy wejściu do strefy skażenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zanikał dźwięk w trakcie przeglądania przedmiotów ozdobnych.

Lokalizacja

  • Poprawiono opisy nagród Ubisoft CLUB w języku koreańskim oraz tradycyjnym chińskim.
  • Poprawiono błędne zapisy w lokalizacji gry

PlayStation 4

  • Dodano opcję wyłączenia głośnika kontrolera PlayStation 4.
  • Poprawiono szybkość przesyłania tekstur oraz modeli.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego głośność ISAK była zbyt wysoka przy grze w słuchawkach.

Większość tych zmian opiera się na feedbacku, który gracze dostarczali twórcom od samej premiery. Mamy nadzieję, że w przyszłości firma będzie wprowadzała więcej takich aktualizacji. 

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper