Maciej Klimaszewski Maciej Klimaszewski 06.10.2011 17:33
Genialna reklama PS3: Michael zamiast Kevina
3074V

Genialna reklama PS3: Michael zamiast Kevina

Niezaprzeczalnym faktem jest to, że tytuły ekskluzywne sprzedają się lepiej na Xboksie 360 niż na konsoli Sony. Nie ma mowy o gorszej jakości grach na PS3, winnym może być w jakiś sposób model obranego działania marketingowego.  W jaki? Nie mam pojęcia, kampanie reklamowe Sony często ocierały się o artyzm - i tak też jest w tym przypadku.xxxxx

 

Ongiś Butch prowadził na łamach PSX Extreme kącik, w którym prezentował te wszystkie, mega fajne reklamy. Warto sięgnąć do szafy i przewertować archiwalne numery w ich poszukiwaniu. Wracając do tematu - zastanawialiście się kiedyś co powiedzieliby o Was bohaterowie ulubionych pozycji, gdyby tylko mieli głos? Podziękowaliby za poświęcenie i długie godziny wspólnej zabawy, czy może zrugali za zaniedbywanie ich cyfrowych jestestw? Odpowiedź przynosi kontynuacja reklamówki, w której mogliśmy zobaczyć przemykających nocą żołnierzy. 

 

Miejsce, do którego zmierzali wojacy żywcem wyrwani z frontu II WŚ okazuje się przytulnym pubem, gdzie odpoczywa wielu doskonale nam znanych bohaterów.  W iście dramatycznym tonie opowiadają swe historie i dziękują Michaelowi. Kim jest ów Michał? Mną, Tobą, Wami i przede wszystkim nami, graczami. Archetypiczną postacią, która sportretować ma środowisko graczy. Jego zdjęcie wisi na ścianie obok setek innych, bardzo pomysłowe.

 

Także zasługujecie na podziękowania i epicki toast - a jako bonus małe zadanie: ile z prezentowanych w materiale postaci/odniesień do gier jesteście w stanie zidentyfikować?

 

Tagi: long live play marketing playstation 3 Sony

Nie przegap