Genialna reklama PS3: Michael zamiast Kevina
Niezaprzeczalnym faktem jest to, że tytuły ekskluzywne sprzedają się lepiej na Xboksie 360 niż na konsoli Sony. Nie ma mowy o gorszej jakości grach na PS3, winnym może być w jakiś sposób model obranego działania marketingowego. W jaki? Nie mam pojęcia, kampanie reklamowe Sony często ocierały się o artyzm - i tak też jest w tym przypadku.
Niezaprzeczalnym faktem jest to, że tytuły ekskluzywne sprzedają się lepiej na Xboksie 360 niż na konsoli Sony. Nie ma mowy o gorszej jakości grach na PS3, winnym może być w jakiś sposób model obranego działania marketingowego. W jaki? Nie mam pojęcia, kampanie reklamowe Sony często ocierały się o artyzm - i tak też jest w tym przypadku.
Ongiś Butch prowadził na łamach PSX Extreme kącik, w którym prezentował te wszystkie, mega fajne reklamy. Warto sięgnąć do szafy i przewertować archiwalne numery w ich poszukiwaniu. Wracając do tematu - zastanawialiście się kiedyś co powiedzieliby o Was bohaterowie ulubionych pozycji, gdyby tylko mieli głos? Podziękowaliby za poświęcenie i długie godziny wspólnej zabawy, czy może zrugali za zaniedbywanie ich cyfrowych jestestw? Odpowiedź przynosi kontynuacja reklamówki, w której mogliśmy zobaczyć przemykających nocą żołnierzy.
Miejsce, do którego zmierzali wojacy żywcem wyrwani z frontu II WŚ okazuje się przytulnym pubem, gdzie odpoczywa wielu doskonale nam znanych bohaterów. W iście dramatycznym tonie opowiadają swe historie i dziękują Michaelowi. Kim jest ów Michał? Mną, Tobą, Wami i przede wszystkim nami, graczami. Archetypiczną postacią, która sportretować ma środowisko graczy. Jego zdjęcie wisi na ścianie obok setek innych, bardzo pomysłowe.
Także zasługujecie na podziękowania i epicki toast - a jako bonus małe zadanie: ile z prezentowanych w materiale postaci/odniesień do gier jesteście w stanie zidentyfikować?