Brak kultury? Na pewno nie w The Division
Pamiętacie nasz artykuł o tym, jak gracze uprzykrzają życie innym w najnowszej produkcji Ubisoftu? Dziś opowiemy o zgoła odmiennej sytuacji, w której społeczność pokazała, że wie, co to kultura.
Od dnia premiery mnóstwo użytkowników narzekało, że nie może potwierdzić tożsamości Agenta na laptopie w jednej z pierwszych misji, ponieważ dostęp do sprzętu był blokowany przez innych graczy. Sam rozpoczynając grę miałem podobny problem. Zadanie wymaga jedynie kilkusekundowego użycia komputera, jednak tłum skutecznie uniemożliwiał zakończenie misji. Społeczność poradziła sobie w bardzo prosty sposób ... ustawiając się w kolejce.
Uprzedzając komentarze dodam, że gracze z poniższego obrazka to nie grupa znajomych, a taka sama sytuacja zdarzyła się wczoraj wieczorem gdy tworzyłem nową postać na potrzeby solucji.