Porównania graficzne Tom Clancy's The Division
Dziś mamy dla Was dwa interesujące zestawienia. Jedno z nich pokaże jak różni się od swojej pierwszej zapowiedzi na E3, drugie natomiast porówna grafikę na każdej z platform.
Na sam początek zobaczcie ile się zmieniło od pokazu z 2013 roku. Do stworzenia materiału użyto bardzo mocnego PC-ta, jednak warto potraktować to bardziej jako ciekawostkę, niż ważne porównanie. Twórcy nie mogą pozwolić sobie na bardzo duże różnice pomiędzy platformami co ogranicza ich możliwości. Bardziej niż na samą grafikę warto zwrócić uwagę na całkowicie zmienione elementy. Świetnie wyglądające menu w zegarku nie byłoby zbyt wygodne, co zapewne było głównym powodem, dla którego zabrakło go w finalnej wersji.
Prawdziwe różnice widać, jeśli spojrzymy w niebo, które wygląda całkowicie inaczej. Mniejsza ilość ptaków, bardziej statyczne widoki oraz brak kłębiących się chmur potęgują wrażenie downgrade'u.
Kolejny materiał skupia się wyłącznie na graficznych różnicach, ponieważ zestawia on ze sobą trzy wersje gry, PlayStation 4, XO oraz PC-tową. Tradycyjnie gracze komputerowi mogą cieszyć się bardziej szczegółowymi i ostrzejszymi teksturami, jednak widać, ze twórcom bardzo zależało, by w ostatecznym rozrachunku każdy otrzymał ten sam produkt. Co ważne, na żadnej z platform nie występują poważne problemy z płynnością, co w sieciowej grze Ubisoftu jest faktem wartym wzmianki.