Problem z doczytywaniem tekstur Tom Clancy's The Division
Dziś o północy miała miejsce premiera , co znaczy, że gra trafiła do masy odbiorców. Nie mogli oni nie zauważyć kilku mniej lub bardziej przeszkadzających błędów. Dziś porozmawiamy o problemie związanym z doczytywaniem tekstur.
Trzeba przyznać, Ubisoft dało z siebie wszystko i nie dość, że gra działa równie dobrze co podczas bety, serwery wytrzymują, a użytkownicy nie narzekają, to jeszcze oprawa graficzna otrzymała masę poprawek. Sprawne oko dostrzeże takie poprawki jak lepsze cienie czy ładniejsze refleksy w wodzie i karoserii samochodów. Warto też wspomnieć o świetnej dynamicznej pogodzie, która ma teraz bardzo duży wpływ na zasięg widzenia i odległość rysowania.
Niestety, nie możemy jedynie chwalić. Poprawki owszem, są i widać postęp w pracach twórców, jednak cierpi na pewien mały, chociaż irytujący problem znany chociażby z . Tekstury lubią się doczytywać na naszych oczach i niestety nie jest to zrobione w sposób delikatny, lecz nagły i gwałtowny.
Mogłoby się wydawać, że w ferworze walki będzie to niezauważalne, ale jeśli mam być szczery, to jest to odczuwalne, szczególnie przez pierwsze pół godziny gry. Na poniższym, bardzo krótkim materiale wideo zwróćcie uwagę na napisy z autobusowych reklam.