Rafał Kuźmiński Rafał Kuźmiński 22.02.2016 20:59
"Gry powinny być zapowiadane na krótko przed ich premierą"
781V

"Gry powinny być zapowiadane na krótko przed ich premierą"

Dyrektor kreatywny Bethesdy, Todd Howard, wypowiedział się podczas rozdania nagród DICE, na temat tego w jaki sposób i kiedy twórcy powinny ogłaszać premiery swoich produkcji. Macie podobne zdanie?

Zapewne pamiętacie, że Fallout 4 (PS4) został zapowiedziany na kilka miesięcy przed swoją premierą, co w porównaniu do takich produkcji jak Tom Clancy's The Division (PS4), Homefront: The Revolution (PS4) czy nieszczęsnego The Last Guardian (PS4) wygląda wręcz dziwnie. 

Sam Howard przyznaje, że jako gracz ma wielką nadzieje, że ten sposób ogłaszania nowych tytułów stanie się normą. Kilka miesięcy to idealny okres, podczas którego można kusić i zachęcać wahających się, a te osoby, które "podjarały" się pierwszymi zwiastunami nadal będą zainteresowane. 

Oczywiście trzeba zdawać sobie sprawę jak trudny do utrzymania w tajemnicy jest ogromny projekt, szczególnie jeśli należy do popularnej serii, ale skoro twórcy Fallout 4 (PS4) dali sobie z tym radę, to jest to jak najbardziej możliwe. 

Co o tym sądzicie? Wolelibyście już dowiedzieć się o wszystkich grach które pojawią się w najbliższych latach, czy bardziej na Was działa zapowiedź produkcji, którą kupić będziecie mogli "już za chwilę"?

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2016/02/20/bethesda-talks-fallout-4-announcement-timing/

Tagi: DICE Awards Fallout 4