W japońskim magazynie o grach Famitsu ukazał się wywiad z producentem serii Yakuza, Masayoshi Yokoyamą, który spytany został o obecną kondycję nadchodzącej szóstki. Z tłumaczenia serwisu DualShockers wiemy, że:
- Yakuza 6 znacznie odstaje od poprzedniczek, szczególnie jeśli chodzi o system walki. Duże znaczenie ma także pozbycie się ekranów ładowania;
- Yokoyama porównał nową część do wcześniejszych odsłon, posługując się samochodową analogią - chociaż zrobimy tak samo długą trasę, będzie to przesiadka z ekonomicznego samochodu do luksusowego modelu. Demo było jedynie jazdą próbną;
- sama wersja demonstracyjna nie jest fragmentem wyciągniętym z gry. Wszystko, od ubrań bohatera po znajdujące się tam postaci, znacznie się różni od zawartości szóstki;
- co prawda w demie nie było minigier ani rozwoju postaci, ale to nie znaczy, że zabraknie ich w finalnej wersji - więcej informacji dostaniemy wkrótce;
- deweloperzy nieustannie starają się ulepszać walkę, tworząc animacje na każdą okazję i polegając na silniku fizycznym. Miejsca uderzenia zależą np. od pozycji walczącego. Takie same sekwencje animacji mają nie powtórzyć się ani razu.
Przypominamy, że Yakuza 6 (PS4) wciąż nie zostało oficjalnie zapowiedziane poza Japonią, lecz niedawna premiera piątki i zapowiedź europejskiego wydania Yakuza 0 (PS4) nie zwiastuje, by ominęła nas szósta odsłona.