Tom Clancy's The Division da nam nieco wolności

Gry
650V
Tom Clancy's The Division da nam nieco wolności
Darkens | 08.02.2016, 19:21

Misje w produkcjach z gatunku MMORPG z założenia są liniowe, żeby każdy z graczy przeżył dokładnie to samo doświadczenie.  Nie inaczej będzie w , jednak twórcy zostawili nam kilka opcji. 

Na swoim najnowszym materiale serwis IGN, wraz z jednym z twórców poziomów do , zabierają nas na kilkunastominutową podróż, dzięki której mamy poznać dowolność i możliwości wyboru, jakie oferuje nam gra. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Na samym początku, deweloper opowiada o różnych znakach, które pozwolą uważnemu obserwatorowi domyśleć się z którą z wrogich frakcji będzie miał do czynienia już na starcie misji, dzięki czemu lepiej dobierze swoją strategię działania. Dowiadujemy się również, że poziomy zostały tak zaprojektowane, żeby każdy, niezależnie od tego, czy preferuje krótki, czy daleki dystans, mógł dobrze się ustawić i wykorzystać atuty swojej broni. 

Styl walki również zależy w dużej mierze od gracza. Możemy na spokojnie przeanalizować nasze opcje, znaleźć słabe punkty przeciwników, takie jak wybuchające beczki czy kanistry z paliwem, zaczaić się i użyć naszych gadżetów, lub po prostu zaufać refleksowi i od razu rozpocząć strzelaninę.

11 minutowy film z komentarzem przedstawia jedną z początkowych misji, więc jeżeli jesteście uczuleni na spoilery, to radzę go sobie odpuścić. Wszyscy zaciekawieni tym, co jeszcze ma do powiedzenia deweloper zapraszam do oglądania.

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper