Sieciowa gra w Battlefield 4 zostanie kolejny raz poprawiona

Gry
1323V
Sieciowa gra w Battlefield 4 zostanie kolejny raz poprawiona
Paweł Musiolik | 07.02.2016, 09:00

Ekipa DICE LA, która otrzymała za zadanie wspierać wywiązuje się ze swojej roli wręcz wzorowo. Po darmowych mapach i aktualizacjach opracowanych wspólnie ze społecznością, czas na kolejne zmiany, które usprawnią sieciową grę.

Mowa tutaj o zmianie tzw. tickrate na serwerach gry do poziomu 45 Hz. Co to oznacza dla graczy? Otóż serwer będzie odbierał i wysyłał dane z mniejszym opóźnieniem, co spowoduje zmniejszenie dziwnych zgonów gdy jesteśmy za ścianą lub w momencie w którym wydaje nam się, że to my strzelaliśmy pierwsi. Tutaj jest tylko jeden haczyk - zmiana nastąpi wyłącznie na serwerach dla 32 graczy. Dlaczego?

Dalsza część tekstu pod wideo

DICE LA tłumaczy to problemami technicznymi, które czasami pojawiały się w testach. 45 Hz dla 32 graczy jako jedyna konfiguracja nie wykazała jakichkolwiek problemów, więc zdecydowano się na nią.

Kiedy możemy spodziewać się zmiany w grze? Według oficjalnej rozpiski - 11 lutego. Oczywiście jeśli wcześniej jakieś niespodziewane problemy nie pokrzyżują planów. Studia.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 4.

Źródło: http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064803015830022/

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper