Były projektant BioShocka zdradza całą masę smaczków, opowiadając o powstaniu gry
Bill Gardner, były projektant , opowiada o tym jak powstawała gra, skupiając się przede wszystkim na pierwszym, wprowadzającym do gry etapie. Jakby nie patrzeć, Gardner w całości go zaprojektował.
Gardner odpowiada na poniższym wideo na wiele interesujących pytań, zdradzając przykładowo, w jaki sposób zaprojektowano poszczególne sekwencje. Ze słów projektanta dowiemy się również, iż niektóre przeprojektowano mnóstwo razy! Dlaczego?
Jak sam Gardner przyznaje, na bardzo wczesnym etapie produkcji został dosyć negatywnie oceniony przez testerów. Grające osoby dawały tytułowi oceny w stylu 2/10 i 3/10. Choć było to bolesne doświadczenie dla zespołu, ekipa zrozumiała, że niestety, ale musi przebudować BioShocka i znacznie więcej czasu poświęcić obecnej w grze zawartości.
Więcej o powstawaniu gry przeczytać możecie w naszych Perłach poprzedniej generacji: Bioshock.