Polacy na PSX 2015 mowili o swoim Bound
Santa Monica Studios niedawno droczyło się z nami zapowiedzią nowej gry. Tuż przed imprezą PlayStation Experience okazało się, że będzie to polska produkcja pod tytułem . Polacy pojawili się na imprezie i powiedzieli to i owo o swoim projekcie.
Michał Staniszewski opisał jako grę i "niegrę" jednocześnie. W celu całkowitego skupienia się na postaci i otaczającym ją świecie pozbyto się między innymi elementów interfejsu. Opowiedziana historia ma być bardzo dojrzała i zostanie potraktowana jako najistotniejsza część projektu.
Bohaterka została stworzona w taki sposób by oddawać unikalne elementy gry. Taneczne ruchy inspirowane były baletem, jazzem, jazdą figurową na łyżwach oraz gimnastyką artystyczną. Sfera wizualna została oparta o sztukę nowoczesną z ubiegłego wieku.
Nagranie zwierająca fragmenty rozgrywki i komentarz twórców znajdziecie poniżej.