Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 30.11.2015 18:37
PS4 zwycięzcą Black Friday
1183V

PS4 zwycięzcą Black Friday

Ostatnie badania marketingowe wskazują, że PlayStation 4 było najlepiej sprzedającą się konsolą w czarny piątek, zabierając 48% całego tortu, na który składają się wszystkie platformy.

Z ostatniego raportu agencji InfoScout dowiedzieliśmy się, że PlayStation 4 z całościowej sprzedaży konsol w czarny piątek zabrało ponad 48% rynku. Pozostałe 52% zostało podzielone pomiędzy Xbox One (około 32%) i Wii U (około 19%).

Co ciekawe, dane zestawiono z "normalnym" dniem, w trakcie którego sprzedaż oscyluje w granicach 40% (PS4), 39 (Xbox One) i 20% (Wii U), co oznacza, że PlayStation 4 zdecydowanie było częściej wybierane w czarny piątek.

Jeśli spojrzymy na podział wiekowy, to dowiemy się, że gracze w wieku 18-35 lat o wiele chętniej wybierają PlayStation 4. Tendencja odwraca się jednak po przekroczeniu trzydziestego piątego roku życia.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/11/30/new-marketing-study-claims-ps4-as-top-selling-console-during-black-friday-2015/

Tagi: black friday playstation 4 sony