Chivalry: Medieval Warfare będzie lepsze na PS4
Już na początku grudnia, do sprzedaży trafi , które w wersji na PS3 nie zostało przez nas dobrze ocenione. Największym i najpoważniejszym problemem gry był fatalny kod sieciowy, co jak na grę opartą właśnie o rozgrywki z innymi graczami jest niewybaczalne.
Na szczęście, przynajmniej na papierze, wersja na konsole tej generacji ma radzić sobie znacznie lepiej. Przedstawiciel Torn Banner Studios w rozmowie z redaktorem serwisy WCCF Tech uchylił rąbka tajemnicy odnośnie produkcji. Za deweloping odpowiada ekipa Hardsuit Labs, która wcześniej pomagała studiu Torn Banner.
Dzięki znacznie większej mocy konsol tej generacji w porównaniu do poprzedniej, na serwerach spotka się tym razem 24 graczy, a co ważniejsze - połączenie nie będzie opierać się o P2P, tylko dostaniemy dedykowane serwery.
Inną sprawą są technikalia. Obie wersje działać mają w 1080p, ale tylko wydanie na PlayStation 4 zadziała w 60 klatkach na sekundę. Posiadacze Xboksa One cieszyć grą będą musieli się w 30 klatkach na sekundę.
Premiera już 1 grudnia w cenie prawdopodobnie 84 złotych.