W aktualizacji 1.07 do Bloodborne są zmiany niewymienione na żadnej liście

Gry
920V
W aktualizacji 1.07 do Bloodborne są zmiany niewymienione na żadnej liście
Andrzej Ostrowski | 23.11.2015, 18:02

Jakiś czas temu pisaliśmy, że Bloodborne dostało aktualizację 1.07. Okazuje się, że zmian jest więcej niż te, które zostały wymienione na oficjalnej liście.

W ramach nowego przymierza dodano trochę świeżych przedmiotów, ale oprócz tego wiemy, że:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Katana Chikage ma nowy efekt graficzny
  • Wszystkie materiały do rytuałów są już do kupienia w Śnie Tropiciela
  • Poprawiono stabilność gry.

Z innych ciekawych zmian warto wymienić, że czar Augur of Ebrietas może być już użyty do parowania i ciosu w plecy. Zwiększono także obrażenia czaru.

No i największa zmiana: zmieniono sposób skalowania się krwawych kryształów. Od teraz niektóre kryształy mogą całkowicie zmienić sposób skalowania danej broni. Przykładowo broń, która nie miała żadnego skalowania pod siłę, z odpowiednim kryształem może mieć skalowanie B, a nawet A.

Poprawiono również zbalansowanie gry. Chociażby lokalny odpowiednik pistoletowego miotacza ognia pochłania kule znacznie wolniej.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2015/11/21/bloodborne-update-1-07-reportedly-includes-unannounced-tweaks/

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper