Paweł Musiolik Paweł Musiolik 14.11.2015 13:20
Nowe informacje na temat skasowanego Legacy of Kain: Dead Sun
852V

Nowe informacje na temat skasowanego Legacy of Kain: Dead Sun

MamaRobotnik, użytkownik NeoGAF-a dzięki któremu poznaliśmy skasowany projekt w świecie Legacy of Kain - Dead Sun wraca z nowymi informacjami. Tym razem niesie z sobą tło fabularne skasowanej produkcji oraz powód, dlaczego gra nie pojawiła się w sprzedaży.

Gra opierała się na założeniu, że Kain po kulminacyjnych wydarzeniach z Legacy of Kain: Defiance (PS2) cofnął się w czasie by zamordować młodego siebie. Efektem była zmieniona oś czasu w której dziać miało się Dead Sun. Oczywiście Kain był nieobecny w grze, ale on i Raziel wspominani byli półsłówkami jako starożytne mity o których większość zapomniała.

Co ciekawe, początkowo Climax otrzymało takie wytyczne od Square - by odejść od tego, co stworzyła Amy Hennig. Kolejną ciekawostką jest fakt, że poprzedni skasowany projekt - The Dark Prophecy miał być bezpośrednią kontynuacją Defiance. Kain miał udać się do czasu w którym żyli Hyldeni by poznać ich lepiej.

A dlaczego skasowano Dead Sun? Poza tym, że projekt był tak ambitny, że przejadł dziesiątki milionów - miał problemy produkcyjne. O ile Square zadowolone było z warstwy artystycznej i kwestii technicznych, tak nie podobał im się design i narracja w grze. Dlatego też postanowiono projekt skasować zamiast wydać coś, z czego szefostwo nie było zadowolone.

A dla przypomnienia jak wyglądała gra zanim ją skasowano - poniższy materiał.

Źródło: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1139285

Tagi: legacy of kain: dead sun PlayStation 3 Square Enix