Daniel Stroński Daniel Stroński 13.11.2015 12:45
Gracze oczekujący na Rise of the Tomb Raider podjęli się prawdziwie survivalowego wyzwania
670V

Gracze oczekujący na Rise of the Tomb Raider podjęli się prawdziwie survivalowego wyzwania

Tyle mamy tych gier survivalowych, ale dla siedzącego wygodnie w fotelu przez telewizorem gracza to żadne przetrwanie. Z okazji premiery Rise of the Tomb Raider (PS4) przygotowano wyjątkowe wyzwanie sprawdzające wytrzymałość fanów serii z panną Croft.

Specjaliści od promocji z Microsoftu wymyślili niecodzienny konkurs - wybrano ósemkę fanów serii Tomb Raider i kazano im stać przez 24 godziny na platformach podczepionych do bilbordu. Wygrać miała osoba, która wytrzyma najdłużej.

Rywalizacja rozpoczęła się wczoraj i uczestnicy musieli przetrzymać m. in. zimny wiatr i deszcz w bezruchu. Dziś rano, po ponad dwudziestu godzinach, wygrał 28-letni inżynier kolejowy Adam Carr. Jego ostatni przeciwnik, Lewis Wright, zrezygnował około godziny 10:30:

Cała akcja zebrała w pewnym momencie ponad dwa tysiące gapiów, a Carr w nagrodę pojedzie na wycieczkę śladami Lary Croft.

Przypominamy, że premiera Rise of the Tomb Raider na konsolach PlayStation 4 odbędzie się dopiero pod koniec przyszłego roku.

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/2015-11-12-microsoft-is-chucking-snow-at-people-strung-up-on-a-billboard-to-promote-tomb-raider

Tagi: PlayStation 4 rise of the tomb raider Square Enix wideo