Analiza techniczna kampanii Call of Duty: Black Ops III - PS4 vs Xbox One. 60 FPS? Chyba w reklamach

Gry
1441V
Analiza techniczna kampanii Call of Duty: Black Ops III - PS4 vs Xbox One. 60 FPS? Chyba w reklamach
Andrzej Ostrowski | 12.11.2015, 17:40

Digital Foundry tym razem przedstawiło analizę techniczną kampanii . Z danych wynika, że niestety, ale znów pojawia się problem optymalizacji gry na obydwie platformy.

Choć z zestawienia wychodzi zwycięsko PS4, to ciężko mówić tu o jakimś zwycięstwie, kiedy kampania na obydwu sprzętach nie trzyma stabilnych 60 klatek na sekundę, przez większość czasu utrzymując się na poziomie 40-50.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dodatkowo Call of Duty: Black Ops III posiada mechanizm dynamicznej zmiany rozdzielczości. Docelowo na platformie Sony mamy 1080p, a u konkurencji 900p, ale w rzeczywistości rozdzielczości w trakcie gry przełączają się na niższe, aby utrzymać ilość klatek na sekundę powyżej 30. W wypadku PlayStation 4 mówimy tutaj o przełączaniu się z 1920x1080 na 1360x1080, a w wypadku Xbox One następuje spadek z 1600x900 na 1280x900, w której gra według Digital Foundry działa dłuższy czas.

Nie, że tego nie można zaakceptować. Jeśli mechanizm umożliwiłby utrzymanie solidnych 60 klatek na sekundę, co w grze FPS jest kluczowe, byłoby to do zaakceptowania. Problem polega na tym, że tak nie jest. Strach jednak pomyśleć, co by się działo, gdyby w ogóle go nie było.

 

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Eek-JUnFQ40

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper