Masa szczegółów na temat NieR Automata

Gry
727V
Masa szczegółów na temat NieR Automata
Łukasz Ciesielski | 09.11.2015, 09:49

O zbliżającym się na PlayStation 4 tytule ekskluzywnym wiemy już co nieco - widzieliśmy pierwszy fragment rozgrywki oraz poznaliśmy garść szczegółów. Przyszła pora na zatrważającą ilość informacji.

Podczas transmisji na żywo za pośrednictwem portalu JeuxVideo.com producent Yosuke Saito oraz reżyser Taro Yoko wyjawili wiele informacji odnośnie samej gry i jej początków.

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Saito przyznał, że NieR nie sprzedał się zbyt dobrze, ale marka zyskała wielu zagorzałych fanów,
  • kombinacja PlatinumGames i Sqare Enix wraz z postaciami od Akihiko Yoshidy to spełnienie marzeń,
  • spójność światów z NieR i NieR Automata jest dziełem samego Taro Yoko. Fani poprzedniego NieR nie będą zawiedzeni,
  • gra wiele zyskuje dzięki doświadczeniu PlatinumGames w grach akcji oraz dzięki stylowi graficznemu Akihiko Yoshidy,
  • Square Enix nie spodziewało się tak ogromnego zainteresowania marką. Fani wciąż kupują płyty ze ścieżką dźwiękową z gry,
  • na początku gra miała nazywać się NieR: Androids, ale były problemy z uzyskaniem znaku towarowego, a słowo „Androids” brzmiało zbyt prosto,
  • pierwszy prototyp gry powstał w lipcu 2014 roku,
  • wiele uwagi poświęcono na krytykę poprzedniej części. Zadaniem Saito jest utworzenie zespołu, który stworzy wspaniałą grę,
  • Saito pamięta, że wielu zagranicznych recenzentów wypominało słabą oprawę graficzną, ale mimo to nie mogli oderwać się od gry,
  • stworzony prototyp miał za zadanie sprawdzenie jak układa się współpraca pomiędzy PlatinumGames a reżyserem Taro Yoko,
  • w związku z grą Yoko postanowił przeprowadzić się z Tokio do Osaki,
  • Taro Yoko zastanawiał się czy nowy NieR ma być jedynie grą akcji. Po rozmowie Takahisa Taura postanowili stworzyć unikalne dzieło,
  • plotki jakby NieR Automata miało być grą na urządzenia mobilne nie ma pokrycia w rzeczywistości. Yako rozważał w przeszłości stworzenie adaptacji NieR na PS Vita,
  • Emi Evans nie pracuje nad NieR Automata,
  • kompozytor Keiichi Okabe i Taro Yoko nie gwarantują wyjątkowości nowej ścieżki dźwiękowej ponieważ nie wiedzą dlaczego ta z poprzedniej gry stała się tak popularna. Mimo wszystko zrobią co w ich mocy by to uczynić,
  • Saito dostał zadanie by muzyka w NieR Automata przypominała tę z poprzedniej części,
  • w niektórych poziomach znajdą się miejsca niedostępne przy zwyczajnym skakaniu - konieczne będzie użycie Pod by się do nich dostać,
  • pomiędzy sekwencjami walki będą sekwencje eksploracji. W przeciwieństwie do zwiastuna w grze nie będzie wyłącznie akcji. Pojawią się elementy przygody, będą dialogi z innych postaciami oraz rozwiązywanie zagadek,
  • Pod będzie latał wokół nas, ale nie będzie się zachowywał jak Grimoire Weiss. Jego zachowanie będzie przypominał raczej GPS, mimo wszystko nie będzie wyłącznie akcesorium
  • zmiany broni można dokonać w prosty sposób, tak samo jak zmiany walki z zwarciu na walkę dystansową. Bronie dystansowe przechowywane są w Pod,
  • granica pomiędzy mrocznym światem a komedią czyni z NieR coś wyjątkowego więc Yoko podobny efekt chce uzyskać w NieR Automata, ale nie zamierza robić drugi raz dokładnie tego samego,
  • na tę chwilę ekipa skupia się w całości na NieR Automata, o możliwym remasterze NieR pomyślą po skończeniu nowej gry,
  • Saito nie może zagwarantować wersji demonstracyjnej, ale chciałby by taka się pojawiła,
  • coś, co wygląda jak bandaż na twarzy YoRHa 2B nie jest opatrunkiem. W rzeczywistości są to specjalne okulary, które wyświetlają przydatne informacje,
  • powód, dla którego nie widzimy oczu YoRHa 2B jest częścią historii więc Yoko nie chce niczego ujawniać. Saito wspomniał, że ma to związek z petryfikującym spojrzeniem Emila z poprzedniego NieR,
  • Yoko wspomniał, że jego ikoniczna maska jest cztery razy bardziej gorętsza niż możemy sobie wyobrażać,
  • potwierdzono, że gra powstaje wyłącznie na PS4,
  • bronie YoRHa 2B nie dotykają jej pleców (unoszą się za nią) spowodowane jest tym, że mają własne pole magnetyczne. Dzięki temu można używać ich jako miecze lub rzucać niczym shurikenami.
Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/11/08/ps4-exclusive-nier-automata-gets-a-lot-of-info-on-gameplay-music-yorha-2b-origins-and-much-more/

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper