Sony zamierza przy pomocy Star Wars Battlefront ściągnąć fanów FPSów do PS4
Sony udało się pozyskać od EA ekskluzywność na marketing . Doprowadziło to między innymi do limitowanej wersji konsoli PS4. Jednak Sony jest tak pewne tego tytułu, że oczekuje skierowania zainteresowania fanów strzelanin na swoją konsolę.
W wywiadzie dla MCV manager ds. marketingu grupy PlayStation - Lauren Bradley - oznajmiła, że w tej generacji sympatycy gatunku FPSów częściej wybierają PS4. W związku z tym Sony pokłada ogromne nadzieje w zarówno w tym jak i w następnym roku.
Bradley uważa, że w osiągnięciu zamierzonego celu Sony pomoże nostalgia jaką fani uniwersum Gwiezdnych Wojen darzą najnowszą grę EA. Przywołuje ona tutaj emocje wywołane przez reklamę gry. Bradley cytuje również jej ulubiony komentarz jaki zobaczyła pod wspomnianą reklamą na Facebooku, który jest jednocześnie parafrazą cytatu z filmu - "nostalgia jest w nim silna".
W zagramy już 19 listopada.