Paweł Musiolik Paweł Musiolik 02.11.2015 15:02
PlayStation VR poradzi sobie z brakiem mocy PS4
1577V

PlayStation VR poradzi sobie z brakiem mocy PS4

Jednym z powodów przez który PlayStation VR może sobie nie poradzić, jest moc PlayStation 4. Nie jest to oczywiście konsola bardzo słaba, ale wirtualna rzeczywistość potrzebuje ogromnych zasobów by gry odpalać w wymaganych 120 Hz. Jak sobie Sony poradzi z tym faktem?

Od pewnego momentu wiemy, że do PlayStation VR dołączone będzie małe pudełko przez które VR wepniemy do PS4. Nie do końca jednak wiedzieliśmy po co one jest (poza podłączeniem sprzętu). Okazuje się, że w pudełku wrzucono różnorakie chipy, które mają dać dodatkowego kopa VR.

http://ap.ign.com/sm/ign_ap/screenshot/g/gdc-sony-project-morpheus-vr-headset-for-ps4-hands/gdc-sony-project-morpheus-vr-headset-for-ps4-hands_w3nz.jpg

W trakcie Unite 2015, Ram Madhavan pracujący nad PS VR na jednym ze slajdów swojej prezentacji umieścił informację, że niepozorne pudełko dysponować będzie wielką mocą, która wykorzystana zostanie na potrzeby VR. Jako przykład podano chociażby rozbudowany dźwięk 3D oraz rozdzielanie wyświetlanego obrazu na dwa - po jednym na oko.

Z całej prezentacji można dowiedzieć się, że SDK tworzone przez Sony nadal jest poprawiane i ostatnie aktualizacje przyniosły chociażby kolejne zmniejszenie opóźnienia sprzętu.

Całe wystąpienie zobaczyć możecie poniżej.

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=3RNbZpcfAhE

Tagi: PlayStation 4 playstation vr