Zobacz, jak zmieniały się poszczególne postacie w trakcie tworzenia Resident Evil Zero

Gry
660V
Zobacz, jak zmieniały się poszczególne postacie w trakcie tworzenia Resident Evil Zero
Andrzej Ostrowski | 21.10.2015, 19:42

Deweloperzy wypuścili kolejny materiał wideo, na którym zobaczymy, jak z początku wyglądała Rebecca oraz jak zmieniał się jej wygląd w toku produkcji gry. Dodatkowo wiemy już, ile tytuł zajmie miejsca na dysku twardym konsoli.

Dosyć interesujące wideo dla fanów serii, a już tym bardziej dla graczy czekających na , gdyż możemy zobaczyć na nim całą masę grafik koncepcyjnych przedstawiających metamorfozę postaci i ich początki jako proste szkice.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zremasterowana wersja gry pojawi się 19 stycznia 2016 roku na PlayStation 4 i PS3. Dodatkowo znajdziemy w niej "Wesker Mode", który pozwoli nam zapoznać się z wydarzeniami, które doprowadziły do sytuacji znanej z pierwszej części gry. Jak sama nazwa trybu wskazuje, zrobimy to jako Albert Wesker i Rebecca Chamber. Wesker zastąpi tutaj Coena.

Jeśli zaś chodzi o ilość miejsca na dysku twardym, musimy przygotować 11,1GB, gdyż tyle zajmie instalacja tytułu. Poniższe wideo posiada angielskie napisy.

Źródło: http://wccftech.com/resident-evil-0-hd-remaster-file-size-revealed/

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper