Garść szczegółów na temat rozgrywki w Dark Souls III
Gry
833V
Powrót do czy pójście w stronę ? Bo powtórki z fani raczej by nie chcieli. Mamy kilka interesujących szczegółów dotyczących nowego Dark Souls.
Serwis GameInformer dostarczył wielu ciekawych informacji na temat rozgrywki w nadchodzącym . Czy gra pozostanie wierna swojej serii (a szczególnie jedynce), a może będzie na nią mieć wpływ sukces ? Oto świeże szczegóły:
- opcja Szybkiej Podróży dostępna będzie od samego początku;
- nie wiadomo, czy znajdzie się miejsce na Soul Vessel, ale na pewno będzie możliwość zresetowania i rozdania statystyk na nowo;
- pojawi się tryb New Game+, w którym dostępne będą nowe bronie i przedmioty, a przeciwnicy rozmieszczeni będą nieco inaczej, by móc zaskoczyć gracza;
- wytrzymałość broni będzie czymś pomiędzy zbyt dużą z jedynki i zbyt małą z dwójki;
- przyzywania graczy dzwonkami z Bloodborne nie uświadczymy. Zamiast tego, gra wykorzysta znany z poprzednich odsłon system przywoływania, opierający się na poziomie duszy gracza;
- powrócą ukryte ściany, które będzie trzeba rozwalić, a nie latać obok nich, wciskając ciągle przycisk X;
- czary nie będą do siebie bliźniaczo podobne z odmiennymi efektami - twórcy stawiają na różnorodność i możliwość dostosowania ich do stylu gry każdego gracza;
- czary nie będą już limitowane w sposób z Dark Souls i odnawiane przy ogniskach, a ograniczy nas pasek many.
Premiera planowana jest na przyszły rok.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.