Odświeżone szaleństwo rytmiczne w Amplitude opóźnione, ale urosło dwukrotnie
Gdyby Wipeout i Guitar Hero spłodziły growe dziecko, pewnie byłoby nim właśnie . Wiekowej produkcji z PlayStation 2 przeciąga się proces wskrzeszania - twórcy powiadomili o kolejnym opóźnieniu, chociaż nie bez powodu.
Przypominamy, że jest próbą odświeżenia rytmicznego tytułu, gdzie gracz przejmuje dowodzenie nad statkiem Beat Blasterem. Podróżując cyfrowymi trasami, uwalniamy zaklęte w kryształach dźwięki i tworzymy muzykę. Każdej części drogi przypisane są odmienne instrumenty i wokal. Wszystko podliczane jest w punktach, zaliczanie "nutek" bez pudła zwiększa mnożnik, a grę urozmaicają power-upy.
Odświeżenie gry to kickstarterowy projekt i tam właśnie twórcy powiadomili o kolejnym opóźnieniu:
W pewnym momencie podjęliśmy dużą decyzję - ryzykujemy, zwiększamy budżet gry i wydamy Amplitude większe i lepsze, niż zapowiadaliśmy w ubiegłym roku.
Jakie będą to zmiany? Lista utworów rozrosła się z 16 do aż 30 utworów, a multiplayer zyskał wiele dodatkowych trybów. Gra w wersji na PS4 trafi do sprzedaży w styczniu przyszłego roku, a osoby, które wsparły kickstarterową zbiórkę, dostanę dostęp do Amplitude w grudniu tego roku. Posiadacze PS3 poczekają nieco dłużej.
Przypominamy zwiastun: