Zaginięcie Ethana Cartera szybko zaczęło na siebie zarabiać
Przy zapowiedzi dowiedzieliśmy się, że gra w pierwszej kolejności trafi na PC, a dopiero po jakimś czasie zagości na PlayStation 4. Posiadacze konsoli Sony musieli dość długo poczekać zanim dano im szansę na rozwikłanie zagadki produkcji. Jak donoszą twórcy - czekanie popłaca.
Zaginięcie Ethana Cartera pojawiło się na komputerach osobistych we wrześniu 2014 roku. Konwersja na PlayStation 4 oraz wiążąca się z tym zmiana silnika na Unreal Engine 4 zajęła ekipie The Astronauts aż dziesięć miesięcy.
Według doniesień twórców tytuł już w pierwszym tygodniu zarobił tyle, że zwrócił swój budżet. Dwukrotnie. Jest to zdecydowanie doskonały wynik, który utwierdza w przekonaniu, że jest warte uwagi.
It took us 10 months to make The Vanishing of Ethan Carter #PS4/#UE4. Recouped the cost in the first week. Twice