Jak wypada F1 2015 od strony technicznej?

Gry
1086V
Jak wypada F1 2015 od strony technicznej?
Paweł Musiolik | 14.07.2015, 17:30

Już jutro będziecie mieli okazję poznać naszą opinię na temat tegorocznej odsłony serii F1, która wreszcie wylądowała na konsolach tej generacji. Dzisiaj przyjrzymy się technicznym sprawom, które zostały dokładnie opisane przez ekipę Digital Foundry.

Gra w wersji na PlayStation 4 działa w 1080p i przez większość czasu w 60 klatkach na sekundę. Zdarzają się jednak spadki do poziomi około 50 klatek na sekundę, co wychwyci sprawne oko gracza. Dodatkowo, gra oferuje wygładzanie krawędzi korzystając z mieszaniny technik SMAA i TAA, dokładając do tego filtrowanie tekstur 8x lub trójliniowo, zależnie od sytuacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Oczywiście wersja na PC jest najładniejsza graficznie, jednak PS4 sporo wyprzedza wersję na Xboksa One. Posiadacze konsoli Sony mogą cieszyć się lepszym dystansem rysowania elementów, wyższą jakością cieni i mniejszą ilością artefaktów graficznych, które wynikają ze skalowania na Xboksie One.

Nie jest jednak idealnie. Wersja na PS4, podobnie jak na PC cierpi czasami z powodu niewyjaśnionych, znikających źródeł światła, co ładnie ilustruje poniższy gif.

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-f1-2015-face-off

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper