Tak robi się naturalnie wyglądające animacje - zobacz sesje mo-cap z Rise of the Tomb Raider
Już w ostatnim reboocie Lara imponowała swoimi animacjami, a całości dodano realizmu w podkręconym na obecnej generacji. Sequel planuje wynieść naturalne animacje panny Croft na wyższy poziom. Mamy materiał przedstawiający pracę animatorów.
reklamowano głównie realistycznym zachowaniem włosów archeolożki i to pokazuje, jak dużą uwagę studio Crystal Dynamics poświęca samej bohaterce. Nic dziwnego, to w końcu ją oglądamy przez cał czas na ekranie.
Mimika twarzy, praca całego ciała przy najmniejszym ruchu - wszystkie te szczegóły są pieczołowicie przygotowywane, by było również ucztą dla oczu, bo głos Camilli Luddington bez problemu zadba o nasze uszy. Materiały z sesji motion capture zobaczycie na poniższym materiale.
Premiera w wersji na konsole Xbox 10 listopada tego roku. Co ze sprzętem Sony? Wciąż nie dostaliśmy oficjalnej daty premiery.