Shinji Mikami chciałby wrócić do Dino Crisis i God Hand
Dawno, dawno temu, Capcom wypluwał hit za hitem, nawet gdy był to klon własnej produkcji ze zmienionym settingiem. Dino Crisis wystartowało jako Resident z dinozaurami, by w kolejnej odsłonie przejść w kierunku arcade'owej rozgrywki wypełnionej akcją.
Przy grze pracował wtedy Shinji Mikami, który ostatnio stworzył . W wywiadzie przeprowadzonym na evencie w Hiszpanii - Gamelab - Mikami zapytany został o to, do których ze swoich poprzednich marek by z chęcią wrócił.
Mikami wybrał dwie. Pierwszą z nich jest właśnie Dino Crisis. Zdradził przy okazji, że opracował koncept kolejnej części, ale ten nigdy nie został zaakceptowany przez Capcom, a później Mikami opuścił firmę, więc projekt umarł. Drugim wyborem zaskakująco dla wielu - jest God Hand.
Tutaj Mikami ma jednak zupełnie inny pomysł. Gdyby mógł pracować nad marką, to zrobiłby... RPG-a w świecie gry z PS2.