Szef europejskiego oddziału SCE przeprasza za olewanie gier Team Ico
Ico i - dwie produkcje Fumito Uedy, które docenione przez graczy i media sprzedał się umiarkowanie dobrze. Sporą winę w tym ponosi samo Sony, które na przykład w Europie nie bardzo pomagało w promowaniu gry. Do winy przyznaje się aktualny szef SCEE - Jim Ryan.
W rozmowie z MCV, Ryan przyznał wprost, że Ico i SotC nie sprzedały się tak jak Sony chciało z powodu nikłego marketingu.
Kocham Ico. To jeden z tych tytułów, które głęboko mnie poruszyły. Niestety, działaliśmy niezbyt sprawnie promując grę w Europie. Efektem tego jest lepsza sprzedaż na pozostałych rynkach. Jeśli The Last Guardian nie odniesie sukcesu komercyjnego, to nie dlatego, że w SCEE staraliśmy się za mało.
Miejmy więc nadzieję, że tym razem promocja zostanie rozegrana po mistrzowsku.