Techland odpowiada na marketing Red Bulla

Gry
1509V
Techland odpowiada na marketing Red Bulla
Łukasz Ciesielski | 25.06.2015, 10:00

Informowaliśmy wczoraj o akcji marketingowej Bungie i Red Bulla, której owocem będzie bonus w postaci doświadczenia zdobywanego w grze oraz ekskluzywne zadanie w dostępne jedynie z kodem spod zawleczki od napoju. Techalnd postanowił w mistrzowski sposób wyśmiać ten proceder.

Techalnd - twórcy - postanowił wystartować z własną kampanią dotyczącą spożywania napojów. Robiąc sobie zdjęcie, na którym pije się czystą wodę, wstawiając je na Twittera i oznaczając odpowiednim hashtagiem Techland w niedalekiej przyszłości przyśle nam specjalny kod dający nam specjalne ulepszenie do broni w Dying Light.

Dalsza część tekstu pod wideo

Polski wydawca stworzył nawet grafikę parodiującą akcję Red Bulla.

 

Źródło: Twitter (@DyingLightGame)

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper