Nowe szczegóły dotyczące Tom Clancy's The Division

Gry
1713V
Nowe szczegóły dotyczące Tom Clancy's The Division
Łukasz Ciesielski | 12.06.2015, 12:52

Ostatnimi czasy w temacie zapanowała cisza. Ubisoft tuż przed targami E3 postanowił rozruszać temat swojej gry. W związku z tym udostępniony został filmik typu „pytania i odpowiedzi”, w którym twórcy zdradzają co nieco na temat tego sieciowego projektu.

Andrada Creciuc - główna projektantka ekonomii - opowiedziała jak The Division radzi sobie z łupem. Pytanie powstało z powodu wielkiego, pomarańczowego znacznika. Creciuc wyjaśniła, że w grze znajdzie się wiele poziomów rzadkości przedmiotów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kolor pomarańczowy oznacza najwyższy poziom rzadkości. Znacznik jest jaskrawy aby był dobrze widoczny. Chcemy mieć pewność, że jeśli znajdziecie dobry przedmiot to go nie przeoczycie.

Bardziej powszechne przedmioty również są oznaczone, z pewnością je znajdziecie, ale nie są tak jaskrawe jak te rzadsze. Ponadto nie każde zabicie wroga gwarantuje łup. To dlatego każde zabicie nie wyświetla powiadomienia.

Starszy projektant postaci - Emil Mujanovic - przybliżył nam dostosowywanie wyglądu postaci.

Mamy dobry system, który pozwala na dostosowanie rozmieszczenia ekwipunku postaci. Na przykład - okolica klatki piersiowej ma trzy warianty dostosowania - warstwę zewnętrzną, warstwę środkową oraz warstwę spodnią. Dzięki temu minimalizujemy prawdopodobieństwo spotkania kogoś, kto wygląda tak samo jak my.

Kwestię zamykania drzwi wyjaśnił starszy animator techniczny Matthew Lee.

Mamy masę animatorów, którzy są ekspertami w zamykaniu drzwi. Całymi dniami zamykają drzwi w samochodach tylko po to aby dostarczyć nam tę jedną animację. Oczywiście będziecie mogli ją wykorzystać w wielu różnych samochodach w Nowym Jorku.

Nie mogliśmy uzyskać satysfakcjonującego efektu w szwedzkich samochodach więc chcieliśmy mieć pewność, że nowojorskie samochody będą się zachowywać bardzo realistycznie.

Z powodu ostatniej informacji o opóźnieniu premiery gry spodziewać się można, że trafi w łaski graczy pomiędzy styczniem i marcem 2016 roku.

Źródło: YouTube (Ubisoft)

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper