Walka w Tokyo Xanadu opiera się głównie o atrybuty

Gry
377V
Walka w Tokyo Xanadu opiera się głównie o atrybuty
Andrzej Ostrowski | 25.05.2015, 21:04

Powiem szczerze, że przypomniało mi się trochę Final Fantasy. Wygląda na to, że będzie wykorzystywało podobną mechanikę walki.

Coś podobnego widzieliśmy w Final Fantasy. Tak zwany system odporności i podatności. będzie korzystało z czegoś niezwykłego podobnego. Zasady są proste. Mamy pięć atrybutów: ogień, wiatr, stal, duch, cień. Przykładowo cień zadaje duże obrażenia, ale Mitsuki, która sama go wykorzystuje, jest praktycznie na niego niepodatna. Oznacza to, że będzie dużo przełączania się pomiędzy bohaterami. Poniżej lista bohaterów i ich dominujących atrybutów:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Kou – ogień
  • Sore – wiatr
  • Yuuki – stal
  • Asuka – duch
  • Mitsuki – cień.

Tokyo Xanadu pojawi się 30 września 2015 roku w Japonii na PlayStation Vita.

Źródło: http://www.siliconera.com/2015/05/25/tokyo-xanadus-battles-rely-a-lot-on-attribute-strengths-and-weaknesses/

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper