[AKTUALIZACJA] Aktualizacja 1.03 dla Bloodborne dostępna już dziś
Wiele osób narzekało na czasy ładowania w . Jak widać From Software słucha głosów swoich fanów. Aktualizacja oznaczona numerkiem 1.03 poprawia między innymi niesławne już ładowanie się gry.
[Aktualizacja]
Oprócz zmian jakie zostały wymienione w notatce dotyczącej aktualizacji otrzymaliśmy kolejną nowość. Od teraz ekran ładowania nie jest czarny i nijaki. Kiedy zginiemy będziemy mieli okazję przeczytać opis niektórych przedmiotów znajdujących się w grze. Przykłady znajdziecie w galerii.
Serwis dualshockers.com pokusił się o przetestowanie czasów ładowania. Do testów została użyta konsola PlayStation 4 ze standardowym, 500 gigabajtowym dyskiem twardym. Sprawdzone zostały zarówno czasy przenoszenia się do poszczególnych lokacji jak i czasy odwidzenia. Oto wyniki ich testów:
- Sen Łowcy – 11 sekund
- Centralne Yharnam – 34 sekundy
- Pierwsze Piętro Kliniki Losefki – 31 sekund
- Wielki Most – 31 sekund
- Rewir Katedralny – 39 sekundy
- Stare Yharnam – 33 sekundy
- Cmentarz Mrocnzej Bestii – 16 sekund
- Karner Hemwick – 23 sekundy
- Zakazany Las – 33 sekundy
- Byrgenwerth – 20 sekund
- Yahar’gul Niewidzialna Wioska – 25 sekund
- Advent Plaza – 19 sekund
- Męczennik Logarius– 12 sekund
- Budynek Auli Drugie Piętro – 10 sekund
- Centralne Yharnam (odrodzenie) – 17 sekund
- Rewir Katedralny (odrodzenie) – 16 sekund
- Yahar’gul Niewidzialna Wioska (odrodzenie) – 14 sekund
- Karner Hemwick (odrodzenie) – 14 sekund
- Zakazany Las (odrodzenie) – 15 sekund
- Byrgenwerth (odrodzenie) – 14 sekund
[Oryginalny news]
Na japońskiej wersji oficjalnego blogu PlayStation została opublikowana notka dotycząca aktualizacji 1.03 dla najnowszego dzieła From Software - Bloodborne. Wg informacji aktualizacja powinna być już dostępna do pobrania. Jakie zmiany nam zaserwowano?
- zredukowano czas ładowania (o ok. 5-15 sekund w zależności od okoliczności),
- poprawiono błąd, który blokował niektóre windy i podnośniki,
- poprawiono błąd unieruchamiający bossów,
- poprawiono błąd uniemożliwiający kontynuowanie wydarzeń od NPC podczas gry wieloosobowej,
- kiedy podczas rozgrywki wieloosobowej uśpimy konsolę, po wznowieniu gra powróci do ekranu tytułowego. Rozwiąże to problemy z matchmakingiem podczas usypiania/wznawiania,
- poprawki różnych innych błędów
From Software zapewnia dalsze poprawianie swojej produkcji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.