[AKTUALIZACJA] Aktualizacja 1.03 dla Bloodborne dostępna już dziś

Gry
1999V
[AKTUALIZACJA] Aktualizacja 1.03 dla Bloodborne dostępna już dziś
Łukasz Ciesielski | 23.04.2015, 11:08

Wiele osób narzekało na czasy ładowania w . Jak widać From Software słucha głosów swoich fanów. Aktualizacja oznaczona numerkiem 1.03 poprawia między innymi niesławne już ładowanie się gry.

[Aktualizacja]

Dalsza część tekstu pod wideo

Oprócz zmian jakie zostały wymienione w notatce dotyczącej aktualizacji otrzymaliśmy kolejną nowość. Od teraz ekran ładowania nie jest czarny i nijaki. Kiedy zginiemy będziemy mieli okazję przeczytać opis niektórych przedmiotów znajdujących się w grze. Przykłady znajdziecie w galerii.

Serwis dualshockers.com pokusił się o przetestowanie czasów ładowania. Do testów została użyta konsola PlayStation 4 ze standardowym, 500 gigabajtowym dyskiem twardym. Sprawdzone zostały zarówno czasy przenoszenia się do poszczególnych lokacji jak i czasy odwidzenia. Oto wyniki ich testów:

  • Sen Łowcy – 11 sekund
  • Centralne Yharnam – 34 sekundy
  • Pierwsze Piętro Kliniki Losefki – 31 sekund
  • Wielki Most – 31 sekund
  • Rewir Katedralny – 39 sekundy
  • Stare Yharnam – 33 sekundy
  • Cmentarz Mrocnzej Bestii – 16 sekund
  • Karner Hemwick – 23 sekundy
  • Zakazany Las – 33 sekundy
  • Byrgenwerth – 20 sekund
  • Yahar’gul Niewidzialna Wioska – 25 sekund
  • Advent Plaza – 19 sekund
  • Męczennik Logarius– 12 sekund
  • Budynek Auli Drugie Piętro – 10 sekund
  • Centralne Yharnam (odrodzenie) – 17 sekund
  • Rewir Katedralny (odrodzenie) – 16 sekund
  • Yahar’gul Niewidzialna Wioska (odrodzenie) – 14 sekund
  • Karner Hemwick (odrodzenie) – 14 sekund
  • Zakazany Las (odrodzenie) – 15 sekund
  • Byrgenwerth (odrodzenie) – 14 sekund

[Oryginalny news]

Na japońskiej wersji oficjalnego blogu PlayStation została opublikowana notka dotycząca aktualizacji 1.03 dla najnowszego dzieła From Software - Bloodborne. Wg informacji aktualizacja powinna być już dostępna do pobrania. Jakie zmiany nam zaserwowano?

  • zredukowano czas ładowania (o ok. 5-15 sekund w zależności od okoliczności),
  • poprawiono błąd, który blokował niektóre windy i podnośniki,
  • poprawiono błąd unieruchamiający bossów,
  • poprawiono błąd uniemożliwiający kontynuowanie wydarzeń od NPC podczas gry wieloosobowej,
  • kiedy podczas rozgrywki wieloosobowej uśpimy konsolę, po wznowieniu gra powróci do ekranu tytułowego. Rozwiąże to problemy z matchmakingiem podczas usypiania/wznawiania,
  • poprawki różnych innych błędów

From Software zapewnia dalsze poprawianie swojej produkcji.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.jp.playstation.com/op/bloodborne/news/2015/04/103.html

Komentarze (51)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper